Facebook

Partner - sponzor

Kdo je kdo

Profil: Martin Volf

Status Oficiální člen týmu AC Sparta Praha
Narozen 30. 7. 2002 - Út
Kde Plzeň
Bydliště Plzeň
Záliby PC hry
Kontakt 
.: Chcete vědět více? :.

Nástěnka

2020 Členské spolkové poplatky AC SPARTA PRAHA cycling z.s.
2020 Členské spolkové poplatky AC SPARTA PRAHA cycling z.s.16. 09. 2020
Vzhledem k zákonné povinnosti vybírat členské poplatky, prosím všechny členy ACS, kteří mají licenci ČSC o uhrazení
...více

Ski areál Těškov a Strašice + aktuální stav sněhu a lyžařských stop 2019
Ski areál Těškov a Strašice + aktuální stav sněhu a lyžařských stop 201914. 02. 2019
14.2. sníh je už jen na loukách na severní straně Radče, tzn. nástup u fotbalového hřiště ve Lhotě pod Radčem a
...více

Fanshop AC SPARTA Betlémské náměstí 7 a recepce restaurace Chodovar ,,Ve Skále,,
Fanshop AC SPARTA  Betlémské náměstí 7 a recepce restaurace Chodovar ,,Ve Skále,,5. 10. 2016
Dresy a kraťasy a další oblečení cyklistické Sparty můžete získat přímo přes http://www.sparta-cycling.cz/fanshop
...více

Všechny zprávičky

Kalendář

Tour de Brdy -Velká cena Strašic Info
9. Říjen 21 - So, 12:00
15. ročník TOUR DE BRDY – Velká cena Strašic

startuje v sobotu 9.října 2021 ve 12:00 hodin ve Strašicích . RoadCup je určen pro amatéry, elite, U23, masters, juniory a kadety. Závod je vypsán na jedné silniční 67 km dlouhé trati CHKO Brdy. V tomto ročníku je připravena trasa, která zavede účastníky na nejvyšší vrcholy Brd, tzn. vrch Tok a Praha. Na trase je ,,Gravel,, úsek na prašných a lesních cestách. Přihlášky k závodu najdete na www.sparta-cycling.cz
PROPOZICE:
Datum závodu: sobota 9.10 ve 12:00 hodin
Přihláška a přehled přihlášených: sportsoft.cz
Trasy :
1,Trasa A: 67 km Road Cup - Velká cena obce Strašice,,– start: Strašice – cyklostezky voj. prostoru směr Zaječov – Tok –Praha – Malý Tok- Tři Trubky –Padrťské rybníky – skoro Trokavec – Kolvín - lesní cesta Vlásenka – Josefka – Zámeček – Strašice - cíl cca ve 14 hodin

Start vhodný na silničním, cyklokrosovém, gravel a horském kole – výsledky bez rozdílu použitých kol. Doprovod neoznačených mechanických vozů v prostoru CHKO Brdy je nepřípustný. Stacionární depo je možné v obcích na okraji CHKO Brdy a to na výjezdu z obce Zaječov a Kolvín. Pořadatel poskytne neutrální mechanický vůz pro první skupinu na trase 67 km. Je vhodné mít s sebou 2 náhradní duše a pumpičku.

Vyhlášení vítězů hlavního závodu a dětí ihned po dojezdu v 14.00 h. po dojezdu
Celkové vyhlášení a tombola v 15.00 hodin pro 1.- 3. místo v kategorii.
Startovné : - 300,- Kč pro předem přihlášené a 500,- Kč pro přihlášky před startem
Úhrada startovného na účet č.: 78-3637910267/0100 KB
Jako variabilní symbol platby uveďte prosím vygenerovaný kód z přihlášky.
Kategorie hodnocené :
RoadCup - Trasa A ( 67 km)
muži A1 - 19 - 39 let
muži C1 - 40 - 49 let
muži D1 -50 a více let
ženy Z1 - 15 a více let junioři/ kadeti 15 – 18 let
Prezentace: sobota od 9:30 do 11:00h vyzvednutí čísel.
Kancelář :Strašice Kino/ Restaurace (u bývalých Kasáren)
Sprchy a šatny: Muzeum a turistická ubytovna Strašice
Ředitel závodu: Zdeněk Rubáš, 603 917 656
Další info http://www.sparta-cycling.cz/

Historičtí vítězové Tour de Brdy:

2020 – 1. Maciej Paterski -Pol./Wibatech Merx, 2. Matěj Zahálka-Elkov Kasper, 3. Patrik Stosz Voster ATS – ČP Škoda Cup 110 km
2019 – 1. Martin Stošek Vitalo Future, 2. Tomáš Kalojíros AC SPARTA PRAHA,
3.Henri Uhlig Německo/ Kelheim
2018 – 1.Tomáš Kalojíros.2. Petr Malán oba AC SPARTA PRAHA, 3,František Honsa ČS
2017 - 1.Tomáš Kalojíros.Topforex 2.Vojtěch Sedláček CK Příbram ,3. Josef Hořejší AC SPARTA PRAHA
2016 – 1.Tomáš Kalojíros 2 Denis Rugovac 3 Václav Viktorin všichni AC SPARTA PRAHA
2015 – 1. Tomáš Kalojíros PSK Whirpool .2.Petr Fiala 3.Jonáš Vojtěch AC SPARTA PRAHA
2014 – 1.Martin Hunal PSK Whirpool 2.Martin Hačecký Dukla Praha 3. Jindřich Dlask U23 ex
2013- 1. Martin Hunal AC SPARTA PRAHA, 2. Stanislav Kozubek 3.František Paďour oba Bauknecht
2012 – 1.Rostislav Krotký (AC SPARTA PRAHA), 2.Adam Homolka, 3. František Paďour
2011 – 1.Jiří Bareš (ASC Dukla Praha), 2.Milan Kadlec, 3.Lukáš Smola
2010 – 1.Ondřej Cink – (Merida) 2. Milan Kadlec,Dukla Praha 3. Jiří Hudeček
2009 – 1.Rostislav Krotký (AC SPARTA PRAHA), 2. Michal Kesl, 3. Richard Faltus
2007 – 1.Zdeněk Křížek( AC SPARTA PRAHA), 2.Roman Hanzelín, 3. FrantišekRaboň
2004 - 1.Radek Bečka AC SPARTA PRAHA, MTB

Více událostí v kalendáři

Z fotogalerie

SKI areál Těškov - úpravy stop a lyžování termíny závodů
CHODOVAR SKI TOUR 2017 - návrh
11.1.2017 večerní Tříkrálový běh - Těškov volně(10) hromadný Teškov
14.1.2017 Okolo Mariánskolázeňských pramenů
18.1.2017 večerní závod Těškov volně(10) hromadný Teškov
25.1.2017(5.2.) Chodovar Ski večern
Fotogalerie - Procházení

Tour de Brdy 2016
fotogalerie
Fotogalerie - Procházení

Stojí za návštěvu

Sportimage
aktuální sportovní informace
Brdská stopa - info z Brd
aktuální zpravodajství z Brd nejen sněhové + webkamery
BikeStream
Cyklistický webzine
Penzion - Výhledy na Brdy
Pronájem apartmánů/ penzion a ubytování od 290,- Kč/osoba v Těškově na Rokycansku.
V zimě běžecké lyžování ve Ski areál Těškov a v létě cyklistika nejen v Brdech. Dostupnost 3 km od dálnice D5 exit 50.
Tomáš Hrubý - Axiory
Portfolio management - Tomáš Hrubý

Více odkazů.





Článek

Vítězství na Tour of Szeklerland očima závodníků

Vítězství na Tour of Szeklerland očima závodníků

Út - 12. Srpen 2008, 08:18 - Jiří Sivák

V cyklistice je hranice mezi úspěchem a neúspěchem velice tenká, někdy o vítězství rozhodne maličkost. V etapovém závodě se vše ještě násobí, jedno malé zaváhání v etapě dokáže pohřbít veškeré naděje týmu na celkový úspěch. A právě v etapovém závodě je rozhodující TÝM.

Sebelepší závodník nedokáže vyhrát etapový závod bez týmové podpory.
Dalším důležitým faktorem je správně zvolená taktika, strategie a schopnost správně reagovat na dění v pelotonu. Názorným příkadem je přenechání pozice lídra ve druhé etapě, v následující královské se tak o tempo pelotonu museli starat závodníci Nessebaru a vě větrném počesí je to stálo mnoho sil. V závěru etapy pak bulharům ,,došlo" a jejich lídr zůstal v čelní skupině sám, bez podpory. Nedokázal pochytat všechny nástupy a na vítěze etapy Hebu ztrati 2 minuty.



Nyní Vám nabízíme pohled na průběh závodu očima závodníků, snad Vám pohled ,,pod pokličku" alespoň trochu přiblíží, jak to v etepovém závodě probíhá. A budete mít možnost proniknout do tajů taktika a strategie, v případě TdSz zvládnuté závodníky Sparty na podtrženou jedničku!

Martin Hebík
Prolog:
5,7km dlouhá časovka v ulicích města. Musela se jet absolutně nadoraz, ty vteřiny mohly v celkovém hodnocení hrát rozhodující roli. Dal jsem do ní naprosto vše, vyšlo to a bylo to první místo o minimálních 0,66sek.

1.etapa
164km. Hájili jsme dres vedoucího jezdce. prvních 40km se jelo hodně rychle a pořád se nastupovalo. Pak odjela skupina 6 lidí včetně Rosťy. To nám vyhovovalo a kluci z týmu se složili na špici a jeli tempo. Nepustili skupinu na více jak 1:30 min a tak jsme kontrolovali průběh závodu. Rosťa jel už jen se dvěmi soupeři. Podřídili jsme této situaci taktitu. Nechali jsme je jet s náskokem až do cíle a věřili, že ten spurt o vítězství zvládne. Zvládl a vyhrál (k tomu ještě vyhrál několik rychlostních a vrchařských prémií). Peloton dojel s odstupem 44 sek. Trochu jsme tím zariskovali, protože jsme přepustili první místo Georgi Georgievu z Bulharského Nessebaru, který byl také v úniku. Důvod byl ale jednoduchý, druhý den královská etapa v kopcích na 194km a my jako tým nemuseli udávat tempo závodu a tahat špice.

2.etapa
194km. Od rána docela silný vítr. Tým Nessebar od startu udával tempo. Prvních 70km se nic zvláštního nedělo a jeli jsme v klidu. Pak začalo skoro 15 km dlouhé stoupaní s horskou prémií 1.kategorie. Tam začali útočit maďaři a italové z týmu Betonexpress. Nepodařilo se jim ale balík nějak výrazněji roztrhat a během následného 20km sjezdu se všichni sjeli dohromady. Na 115km začínalo další těžké stoupaní a opět útoky týmu Betonexpress. Tady se jim už podařilo balík trochu roztrhat. Na jezdcích Nessebaru už byla znát velká únava. Další kopec začínal na 150km. To už se jen nastupovalo a začalo se rozhodovat o celém závodě. Tam jsme v první skupině nějakých 20ti lidí zůstali od nás jen Pávis a já. Přejeli jsme horskou prémii a dalších 20km se střídal nástup za nástupem. Nejaktivnější byli opět maďaři. Měli ve skupině 4 lidi a chtěli rozhodnout závod v této etapě. V modrém dresu Georgi Georgiev zůstal vpředu ze svého týmu sám. Necelých 25 km před cílem se zrodil rozhodující únik. Podařilo se mi včas zachytit nástup a odjeli jsme ve čtyřech. Všichni jsme dobře spolupracovali a pomalu si budovali náskok, kterej vydržel až do cíle. Tam jsem si do spurta věřil a podařilo se mi vyhrát. Skupina s vedoucím Georgi Georgievem dojela se ztrátou 2 minut. To mi stačilo, abych se zpět oblékl do modrého dresu vedoucího jezdce s náskokem 10sek. před maďarem Gergely Ivanicsem.

3.etapa
95km. 17okruhů městem. Taktika byla jasná - udržet modrý dres. Zase dost foukal vítr. Ihned od startu začali Prázdno, Pávis, Okr a Rosťa udávat hodně vysoké tempo, aby se minimalizovali pokusy o úniky. To se dařilo, protože když někdo nastoupil, nevydržel nikdo jet déle jak 1 okruh a kluci ho dojeli. Měl jsem strach, aby se nás nesnažili ostatni roznastupovat a kluky tak unavit až by třeba odpadli. Navíc okruh byl docela zvlněný a klukům rychle docházely síly. Jenže předvedli super výkon a dokázali po celý závod jet takové tempo, že se nikdo nedokázal dostat do nějakého pro nás nebezpečného úniku. Jen pár kol před cílem jsme nechali poodjet skupinku 4 lidi, kteří mě ale celkově neohrožovali. (to proto, že v cíly jsou za první 3 místa časové bonifikace a kdyby vyhrál doposud druhý Gergely Ivanics a já nebyl do třetího místa, časově by se ma mě dotáhl). Za nimi jsem doved balik do cíle já na 5 mistě a v klidu si tak pohlídal vítězství. Takže za vítězstvím je parádní týmová práce.

Ondřej Pávek
„Ve druhé etapě se o tempo starali závodníci bulharského Nessebaru, protože měli vedoucího závodníka a to nám vyhovovalo. My jsme taky rozhodně nebyli ze hry venku, Rosťa byl průběžně druhý a taky Heba neztrácel moc. Začátek se jel v poklidu, nikdo se z tempa nepokoušel odjet, asi měli všichni strach z dlouhých kopců. První dvě dlouhá stoupání balík přejel pohromadě, jelo se sice ostře, ale spurtovalo se až na vrcholech na vrchařské prémie. Ke konci etapy už sil ubývalo, byl hodně znát předešlý den, kdy jsme museli jet tempo my. Všichni jsme tam nechali maximum. Nakonec jsme v první skupině, která měla asi už jen dvacet lidí, zůstali s Hebou sami. Věděl jsem, že je Heba zpátky ve hře o „žluťáka“, protože jeho ztráta nebyla velká a dosavadní lídr už v tu chvíli byl v první skupině sám. Snažil jsem se mu tedy pomoct jak jen jsem mohl. Spolu jsme museli jít po každém nástupu především Maďarů z Betonexpresu. Až asi 25km před cílem se Hebovi konečně povedlo „odjel“ spolu s Maďarem Gergely Ivanicsem a dvěma dalšími. Dosavadní lídr z Nessebaru nástup nezachytil a sám už neměl šanci odjetou skupinu dojet a ani nikdo z torza balíku neměl zájem Hebovu skupinku sjíždět. Heba pak ve spurtu etapu vyhrál a o deset vteřin šel zpátky do „žluťáka“. Závěrečná etapa v ulicích města už probíhala plně v naší režii a nikdo už neměl na to, aby Hebu svlíknul…“


Martin Prázdnovský:
„ Do závodu jsme šli s tím, že chceme zajet cenný výsledek. Tím, že se povedlo Martinovi Hebíkovi vyhrát prolog, jsme měli ideální výchozí pozici do dalších etap. V následujících etapách jsme chtěli bojovat o jednotlivá vítězství, ale také neztratit šanci získat o modrý dres vedoucího závodníka.
V první etapě jsme museli hlídat pokusy o únik, v žádném nechybět, to se nám podařilo tím, že jsme v rozhodujícím úniku měli Rosťu Krotkého, který jel takticky a podařilo se mu vyhrát etapu. Zbytek týmu už jen udržoval co nejmenší odstup od této skupiny, abychom neztratili možnost v dalších etapách ještě bojovat o modrý dres lídra. Sice jsme tímto únikem přišli o celkové vedení v závodě, ale to nám vyhovovalo v královské etapě, kde se o tempo musel starat tým Nessebar (Bulharsko) a my „šetřili“ síly do závěru královské etapy, kde se rozhodovalo o „celém závodu“. Martin Hebík byl v rozhodujícím úniku 25 km před cílem, svojí výbornou formu potvrdil etapovým vítězstvím, vrátil se tak do modrého dresu a před poslední etapou měl náskok 10 sekund na Maďara Gergely Ivanicse. Ta se jela v ulicích města na 5,5 km dlouhém okruhu s několika krátkými stoupáními. Snažili jsme se udávat po celou etapu takové tempo, aby nikdo neohrozil Hebův náskok. Jakýkoliv pokus o únik jsme zlikvidovali, až v závěru nám poodjeli závodníci, kteří nás neohrožovali, a tak jsme přivezli Hebu až do spurtu skupiny, který s přehledem vyhrál.
Konečně se nám povedlo dovést dres vedoucího závodníka až do cíle a k tomu vyhrát tři etapy. Všechno vyšlo a sedlo, tak jak mělo, tým pracoval perfektně.“

Rostislav Krotký
Už prolog naznačil, kdo bude v závodě patřit mezi favority. Maďarský tým Betonexpress měl v prologu 5 jezdců v první desítce, ale my jsme drželi dvě pódiová umístění, včetně toho nejcennějšího, které držel Martin Hebík. Mohli jsme tedy pouze kontrolovat dění v 1. etapě. Hned od počátku 1. etapy se nastupovalo a odjížděly skupinky, které se ovšem brzy vracely zpět do balíku. Snažili jsme se v každé odjeté skupince mít svého zástupce a aktivitu přenechávat ostatním. Na 40km to zrovna vyšlo na mně. Byl jsem v odjeté 6-ti členné skupině a balík nás nechal jet. Vysvětlil jsem borcům, že mám vedoucího závodníka, a že jim prostě střídat nebudu. Dlouho se s tím nechtěli smířit, ale poté, co ke mě přijel náš mechaničák, už neprotestovali. Pravidlně střídali a nechávali mě napokoji. Pouze pozdější držitel modrého trikotu pro vedoucího jezdce bulharský závodník Georgi Georgiev se snažil střádat síly a nestřídat také. To už se však ostatním nelíbilo a tak se mu to střídavě dařilo a nedařilo. Nakonec se asi na 120km rozhodl nastoupit a odjet. Stejně jako já pokládali ostatní jeho pokus za nesmyslný a nechali ho jet. Vybudoval si náskok kolem 30s a pořád ho maličko zvyšoval. Když jsme se mu v jednom menším stoupání opticky přiblížili, rozhodl se Maďar Gabor Arany (Betonexpress), že si ho dojede. To už jsem však nemohl nechat bez povšimnuti a jel jsem také. S Maďarem jsme Bulhara dojeli. Oba začali spolupracovat a ostatním z úniku jsme se začali rychle vzdalovat. Ani v kopci na vrchařskou prémii 2.kat. jsme výrazně neztratili na balík a s 1min náskoku jsme se blížili k cíli 170km dlouhé etapy. Cestou jsem promýšlel jak se nejlépe zachovat. Nastoupit již unaveným dvěma protivníkum a získat vedoucí pozici v závodě a nebo jít do spurtu a získat pouze prvenství v etapě?Obě varianty nahrávaly v můj prospěch, protože jsem byl oproti soupeřům relativně odpočatý. Věděl jsem však, že Martin Hebík je ve vynikající formě a uvědomil jsem si, že by náš tým musel v další náročné etapě hájit vedoucí pozici. Rozhodl jsem se tedy pro spurt. Soupeři navíc před cílem lehce zvolnili a začali taktizovat. To našemu týmu vyhovovalo, protože balík v těchto momentech ztahoval cenné vteřiny. Asi na 500m před cílem nastoupil Bulhar a získal 10m náskok. Maďar se ho snažil dotáhnout, ale bylo jasné, že už na to nemá. Asi na 300m jsem mu nastoupil, na 100m objel Bulhara a vyhrál. V průběhu etapy byly 3 rychlostní prémie, z nichž 2 jsem vyhrál, vyhrál jsem i vrchařskou prémii, takže přestože jsem držel celkově 2. pozici vedl jsem sprinterskou i vrchařskou soutěž.
V těžké 2. etapě jsem se hned od začátku soustředil na prémie. Věděl jsem že v kopcích v závěru na tom bude Martin lépe. Vyhrál jsem první vrchařskou 3.kat. Na vrchařské prémii 1.kat. na 85km jsem byl 4. Na rychlostních mi kluci pomohli získat bezproblémová vítězství. Na další vrchařskou prémii se nastupovalo a já už neměl síly sprintovat o body. V kopci na 150km jsem si vystoupil z vedoucí skupiny. Po etapě jsem s přehledem vedl sprintérskou soutěž. Vedení ve vrchařské jsem bohužel ztratil.
V poslední etapě už jsme se všichni soustředili na udržení vedoucí pozice našeho lídra. O vedení ve sprinterské soutěži jsem se nebál, i když teoretická šance, že bych o něj ještě mohl přijít byla. Nakonec jsem si sprinterský dres pojistil vítězstvím na druhé prémii. Jako tým jsme vydrželi jet vysoké tempo až do posledního kola a nedali jsme ostatním soupeřům šanci atakovat Martinovo vedoucí postavení.
Za úspěchem stojí výborná spolupráce v týmu a taktika, která nám perfektně vyšla.

 

Ukázka fotek z fotogalerie (celkem 23x fotek):

INFO: Celou fotogalerii k tématu naleznete zde: Fotogalerie/2008/Tour-de-Szeklerland/ nebo Otevřít procházecí fotogalerii
P1090804.jpg
P1090807.jpg
P1090810.jpg
P1090811.jpg
P1090813.jpg

Vaše reakce:

Reakce jsou řazeny od nejstarších po nejnovější.
-Přidat příspěvek
Dužda: Sparta jede
Út - 12. Srpen 2008, 10:00
Sparta je prostě Sparta!!!
Perfektní výkon, jen tak dál!!! Letos samé parádní výsledky,Tour of Szeklerland to jen potvrzuje!
HOŠI, DĚKUJEM!
Email: dusanAntispamová ochrana: Tečka byla nahrazena obrázkem.mastnyAntispamová ochrana: Zavináč byl nahrazen obrázkem.rokAntispamová ochrana: Tečka byla nahrazena obrázkem.plAntispamová ochrana: Tečka byla nahrazena obrázkem.dsAntispamová ochrana: Tečka byla nahrazena obrázkem.mfcrAntispamová ochrana: Tečka byla nahrazena obrázkem.cz
Toto je příspěvek č. 30 - Reagovat
Roman
Út - 2. Září 2008, 18:55
Super výsledek zajetý výbornou spoluprácí celého týmu udržet žlutý trikot !!!
Toto je příspěvek č. 35 - Reagovat
Roman
Út - 2. Září 2008, 18:56
OK sorry, MODRÝ
Toto je příspěvek č. 36 - Reagovat
Přidání příspěvku
Jméno (nepovinné, ale podpis je vítán):


Email:


Nadpis vaší reakce, téma:


Text (povinné):

Reakce na příspěvek č.
Pokud chcete reagovat přímo na konkrétní příspěvek vložte číslo tohoto příspěvku.
(nebo stačí kliknout na odkaz Reagovat a číslo příspěvku se doplní samo).

Váš email bude ochráněn před spamovými roboty.

Webmaster si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky smazat.
To se týká hlavně vulgárních, komerčních, nesmyslných a lživých příspěvků.

Obohaťte své texty o tyto smajlíky:
Www
Opište kód z obrázku A proč jako?
Ptáte se proč opisovat kód z obrázku? Protože, nebýt tohoto kódu měli bychom tu plno nesmyslných příspěvků od spamových robotů, kteří denně procházejí internet a vyplňují samými nesmysly všechny možné formuláře. Jenže u nás narazí. Nedokáží totiž (narozdíl od člověka) přečíst text schovaný v obrázku. Oni ho vidí pouze jako obdelník s neznámým obsahem
     

Sparta Junior

Fanshop AC Sparta Praha cycling 1893
Fanshop AC Sparta Praha cycling 1893 2. 12. 2019
sparťanské sportovní oblečení na kolo, fotbal, hokej, atletiku a originální dárkové zboží nejen pro Sparťany najdete ...více

ACS juniorka - rozpis tréninků a informace
ACS juniorka - rozpis tréninků a informace21. 08. 2019
najdete na https://www.facebook.com/groups/vladkroc/
Akademie cyklistických sportů z.s. vedoucí trenér Vladimír Kroc ...více

Horské kritérium Dachau v kadetech Matouš Rubáš spurtoval na 3. mistě
Horské kritérium Dachau v kadetech Matouš Rubáš spurtoval na 3. mistě21. 08. 2019
a zvítězil v kategorii kadetů na Dukovanských okruzích 72 km a na JAL v Blatné 70 km

Všechny zprávy

Cykloakademie

15.ročník TOUR DE BRDY – Velká cena Strašic
15.ročník  TOUR DE BRDY – Velká cena Strašic28th July 2021
startuje v sobotu 9.října 2021 ve 12:00 hodin ve Strašicích . Závod je určen pro amatéry, U23, masters, elite, ...more

Michal Koš mistrem UAC a Hana Doležalová vícemistryní
Michal Koš mistrem UAC a Hana Doležalová vícemistryní1st August 2016
Skupina A - 107 KM
1. 2 1. A Novák Vít CFC Kladno 03:02:46,60 35,12 120
2. 104 2. A Schuran Michal AC Sparta ...more

AC SPARTA PRAHA cykloakademie
AC SPARTA PRAHA cykloakademie19th May 2016
Team cykloakademie AC Sparta Praha se zaměřuje na závody amatérské ligy a závody horských kol a pořádání závodů. ...more

Všechny zprávy Sparty B

RSS vlákno (B)

Reakce u článků

AQMorris
[url=https://apteki366.com/simptomy-gepatita-na-raznyh-ego-stadiyah/]???????? ???????? ?? ?????? ??? ???????" target="_blank">
Přidáno 29. 07. 2021 ke článku: Katarína Hranaiová 6. místo na M ČR v časovce jednotlivců > Reakce
 
LesterLap: ???? ???? ????????????
???????? ?????????? ? ???????, ?????????, ?????????
???? ??????? ?????? ?????????? ????? ?????? ?????????. ??????????? ???????? ??????? ????? ???????????, ????? ?????? ????? ? ????? ??????? ?????
...[zkráceno]
Přidáno 29. 07. 2021 ke článku: Katarína Hranaiová 6. místo na M ČR v časovce jednotlivců > Reakce

Příspěvky z fóra

studybayws: Soft play centre business plan
NEED PAPER WRITING ?

Soft play centre business plan .

Order NOW!!! ==> https://essaypro.co



...[zkráceno]
Přidáno 29. 07. 2021 do vlákna: Kniha hostů - stálé vlákno
 
RussellNof: windows xp sp3 download
Its entire offline installer standalone Set up of windows xp sp3 v7.
Přidáno 29. 07. 2021 do vlákna: Kniha hostů - stálé vlákno

Nejnovější diskusní vlákno:
Kniha hostů - stálé vlákno

Zobrazit všechna vlákna ve fóru