Facebook

Kdo je kdo

Profil: Team AC SPARTA Praha 2020

Status Oficiální člen týmu AC Sparta Praha
Narozen 1. 1. 2020 - St
Kde 
Bydliště 
Záliby 
Kontakt 
.: Chcete vědět více? :.

Nástěnka

2020 Členské spolkové poplatky AC SPARTA PRAHA cycling z.s.
2020 Členské spolkové poplatky AC SPARTA PRAHA cycling z.s.16. 09. 2020
Vzhledem k zákonné povinnosti vybírat členské poplatky, prosím všechny členy ACS, kteří mají licenci ČSC o uhrazení
...více

Ski areál Těškov a Strašice + aktuální stav sněhu a lyžařských stop 2019
Ski areál Těškov a Strašice + aktuální stav sněhu a lyžařských stop 201914. 02. 2019
14.2. sníh je už jen na loukách na severní straně Radče, tzn. nástup u fotbalového hřiště ve Lhotě pod Radčem a
...více

Fanshop AC SPARTA Betlémské náměstí 7 a recepce restaurace Chodovar ,,Ve Skále,,
Fanshop AC SPARTA  Betlémské náměstí 7 a recepce restaurace Chodovar ,,Ve Skále,,5. 10. 2016
Dresy a kraťasy a další oblečení cyklistické Sparty můžete získat přímo přes http://www.sparta-cycling.cz/fanshop
...více

Všechny zprávičky

Z fotogalerie

SKI areál Těškov - úpravy stop a lyžování termíny závodů
CHODOVAR SKI TOUR 2017 - návrh
11.1.2017 večerní Tříkrálový běh - Těškov volně(10) hromadný Teškov
14.1.2017 Okolo Mariánskolázeňských pramenů
18.1.2017 večerní závod Těškov volně(10) hromadný Teškov
25.1.2017(5.2.) Chodovar Ski večern
Fotogalerie - Procházení

Tour de Brdy 2016
fotogalerie
Fotogalerie - Procházení

Stojí za návštěvu

Sportimage
aktuální sportovní informace
Brdská stopa - info z Brd
aktuální zpravodajství z Brd nejen sněhové + webkamery
BikeStream
Cyklistický webzine
Penzion - Výhledy na Brdy
Pronájem apartmánů/ penzion a ubytování od 290,- Kč/osoba v Těškově na Rokycansku.
V zimě běžecké lyžování ve Ski areál Těškov a v létě cyklistika nejen v Brdech. Dostupnost 3 km od dálnice D5 exit 50.
Tomáš Hrubý - Axiory
Portfolio management - Tomáš Hrubý

Více odkazů.





Článek

Jak se závodí v Itálii. Giro di Friulli.

Jak se závodí v Itálii. Giro di Friulli.

Po - 14. Květen 2007, 00:00 - Hrubý - závoďák

Po nepříliš úspěšném tažení našeho týmu v Itálii, jsem se rozhodl přiblížit vám čtenářům Sparty krátký článek o etapáku Giro di Friuli.
Pořadatelé tohoto tradičního závodu letos neponechali nic náhodě a pozvali celkem 36 týmů, z nichž jen 16 nebylo italských.
Na závdoníky čekaly velmi těžké etapy s kopci které měli délku někdy i více než 20km, přičemž průměrná stoupání nešla pod 8%.

Sparťanskou výpravu ve složení Lukeš (Plzeň), Křížek, Soukup, Hrubý a Pávek, potkala hned v první etapě nebývalá smůla.
Mnoho sil ztratil Lukeš po té, co se zůčástnil velmi drsného klání o první sprinterskou prémii. Nevydržel následné tempo 200 členého balíku v drsném stoupání.
Křížek, který se rozhodl Ondrovi pomoci zpět do hlavního pelotonu, bohužel zůstal s rozlámaným kolem po pádu v koloně. Otřesen byl převezen v sanitce do cíle, kde se
ještě dlouhou chvíli vzpamatovával po hlavanu.

Citelná ztráta dvou "mužů", tak značně oslabila tříčlený tým pro nadcházející etapy a časovku družstev.
Jízdu na čas, pouze ve třech, si pořádně prožili Soukup, Pávek a Hrubý, když museli konkurovat rozlítaným italům s italskými speciály.
Ačkoli jsme byli poslední v časovce, je třeba zdůraznit, že se počítalo s daleko větší ztrátou než byly nakonec pouhé 4 minuty.

Ve ťřetí etapě se pokusil několikrát o únik Hrubý. Až pátý pokus, při zběsilém průjezdu malým městem se zdařil. 6-ti člená skupina s jedním sparťanem se vydala vstříc nelítostnému větru a postupně si zvyšovala svůj náskok až na 1 minutu oproti hlavnímu pelotonu (při průměrné rychlosti 50km/h se dělá náskok velmi špatně).
Hrubý, ještě než byl po 80km pohlcen hlavním polem, stačil ukořistit 2. místo na sprinterské prémii.
V absolutním vyčerpáním procedil až do kolony týmových vozidel, kde se ještě pokoušel o návrat do pelotonu. Marně.
Následné 3km dlouhé 18% stoupání ho ještě s pár odpadlíky totálně vyřídilo. Nicméně se do cíle nakonec také dostal.

Čtvrtá etapa se nesla v duchu 16. a 17. etapy Giro di Italia. Dvě stoupání až do výsky 1700m nm. dlouhá cca 22km udělala ze závodu doslova boj o přežití.
Na vrcholu byla již taková zima, že závodníci sotva dýchali. Déšt, mlha a pomalu tající sníh nedají účastníkům dlouho zapomenout.
Průměrnou rychlostí 44km/h na 60km začali závodnící stoupat. Balík se natáhl do délky nejméně 2km, aby se vzápětí roztrhal na několik skupin.
Velmi dobře si vedl sparťan Pávek, když poukázal na své kvality jak v rovinatém, tak v kopcovitém terénu. Společně se Soukupem dokázali držet krok vždy
až do posledních chvil s těmi nejlepšími. Jakmile však převzali režii závodu vychrtlí Kolumbijci nebo Slovinci bylo po závodě.
Výkonostní úrověn závodníků (vrchařů) z těchto zemí je neuvěřitelná, až zarážející.

Poslední etapa byla dlouhá jen 120km za to se mohla pyšnit dvěma 15km kopci až do výšky 1200m nm.
Na vrcholcích opět deštivo a chladno. Ve sjedzdech zběsilo a parno!
Neskutečně nebezpečné a dlouhé sjezdy pro nás byly velmi tvrdou "italskou" školou.
Ten kdo shlédl naše video z Mallorcy, by měl vědět, že to co se odehrává v Itálii při závodech je mnohokrát horší.

Závodníci ve snaze dojet nebo neodpadnout z nataženého balíku mnohdykrát riskují, tak, že je to skutečně o život.
Snad v každé druhé zatáčce vyletí ze silnice jeden talián, který si špatně spočítal rychlost a brzndou dráhu...

I přes to všechno jsme si jisti, že každý takovýto závod je pro nás posunem vpřed.

 

Ukázka fotek z fotogalerie (celkem 94x fotek):

INFO: Celou fotogalerii k tématu naleznete zde: Fotogalerie/2007/Italie-Friuli nebo Otevřít procházecí fotogalerii
friuli-ita-01.jpg
friuli-ita-02.jpg
friuli-ita-03.jpg
friuli-ita-04.jpg
friuli-ita-05.jpg
Tento článek má adresu
http://www.sparta-cycling.cz/clanek/94/jak-se-zavodi-v-italii-giro-di-friulli

Zpět na úvodní stranu: HOME, nebo do Archívu
RSS pro články, RSS pro nástěnku
Tento článek neumožnuje sledovat reakce.
Přidat do oblíbených

Sparta Junior

CYCLE PARKING - stojany na zavěšení jízdních kol
CYCLE PARKING - stojany na zavěšení jízdních kol5. 08. 2021
jedinečný systém zavěšení jízdních kol a koloběžek od Sparta cycling.
Univerzální venkovní stojan pro 7 ...více

Fanshop AC Sparta Praha cycling 1893
Fanshop AC Sparta Praha cycling 1893 2. 12. 2019
sparťanské sportovní oblečení na kolo, fotbal, hokej, atletiku a originální dárkové zboží nejen pro Sparťany najdete ...více

Horské kritérium Dachau v kadetech Matouš Rubáš spurtoval na 3. mistě
Horské kritérium Dachau v kadetech Matouš Rubáš spurtoval na 3. mistě21. 08. 2019
a zvítězil v kategorii kadetů na Dukovanských okruzích 72 km a na JAL v Blatné 70 km

Všechny zprávy

Cykloakademie

15.ročník TOUR DE BRDY – Velká cena Strašic
15.ročník  TOUR DE BRDY – Velká cena Strašic14th September 2021
startuje v sobotu 9.října 2021 ve 12:00 hodin ve Strašicích . Závod je určen pro amatéry, U23, masters, elite, ...more

Všechny zprávy Sparty B

RSS vlákno (B)

Reakce u článků

KatheyGlift: Igy csajoznak a PUHA FIUK az interneten


??gy csajoznak a PUHA FI??K az interneten ??¤???
Přidáno 19. 10. 2021 ke článku: Petr Kelemen z CCC Development team vyhrál s přehledem IL Sano Cup - SBS IVA s.r.o. > Reakce
 
Anton?offibbiaphy: ????? ???????? ?????
https://t.me/s/frispini_za_pidtverdjenya_nomeru
Přidáno 18. 10. 2021 ke článku: Katarína Hranaiová 6. místo na M ČR v časovce jednotlivců > Reakce

Příspěvky z fóra

Brandontuh: Tahle stránka mě zabila!
Našel jsem v darknetu stránky, které rozdávají ceny. Nevěřil jsem tomu, ale pro srandu jsem si to ověřil. A dnes mi poslali IPhone 13!stalo se vám něco takového?!)
Přidáno 19. 10. 2021 do vlákna: Kniha hostů - stálé vlákno
 
Brandonwem: Tahle stránka mě zabila!
Našel jsem v darknetu stránky, které rozdávají ceny. Nevěřil jsem tomu, ale pro srandu jsem si to ověřil. A dnes mi poslali IPhone 13!stalo se vám něco takového?!)
Přidáno 19. 10. 2021 do vlákna: Kniha hostů - stálé vlákno

Nejnovější diskusní vlákno:
Kniha hostů - stálé vlákno

Zobrazit všechna vlákna ve fóru